Klachten
Ondanks dat wij ons best doen om je verantwoorde, professionele en persoonlijke begeleiding te bieden, kan het voorkomen dat je toch ergens ontevreden over bent of een klacht hebt. Wij zouden het erg prettig vinden wanneer je dit in eerste instantie met ons zou bespreken. Dus zit je met vragen, twijfels, een klacht of ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons. We nemen dan graag de tijd om er rustig over te praten.
Lukt het niet om er samen met ons uit te komen? Of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) via 088 – 0245123. Je kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl.
Kijk voor meer informatie op klachtverloskunde.nl.